З 14.03 по 20.03. 2016 року відбулося святкування "Всесвітнього тижня грошей". У рамках цього тижня в УЗОШ № 6 ім. В.С. Гренджі - Донського було проведено ряд заходів з метою підвищення обізнаності про важливість фінансової освіти.
З учнями 10 - А класу були проведені заняття на базі відділення Приват банку. В інтерактивному форматі на занятті на тему "Особиста фінансова безпека та кібер-безпека" тренер Ольга Капітан навчала учнів правилам безпечної поведінки в різних ситуаціях.
Розглянула питання пов’язані із безготівковими грошима, їхніми особливостями, правилами розрахунку.
Провела практичні вправи з використання банківських платіжних карток, та ознайомила з правилами розрахунку в інтернеті.
Тренер Наталія Юріївна на занятті «Пластикові карти та інноваційні банківські технології» детально обговорила що таке пластикова карта, і які дії можна виконувати за допомогою пластикових карт, а також ознайомила з інноваційними банківськими технологіями – мобільні додатки.
Приват банк першим серед Українських банків придумав картку для підлітків і дав їй назву «ЮніорКарта». Наталія Юріївна практично навчала учнів операцій, які можна виконувати за допомогою цієї карти.
З учнями 5 класу проведено заняття на тему: "Знайомство з колекцією грошей". На цьому занятті учні ознайомилися з стародавніми грошима, зробили екскурсію в минулі часи, побачивши колекції стародавніх монет та почувши розповідь про історію виникнення грошей. Побачили валюти всіх сучасних держав. Власну колекцію для заняття надав вчитель історії Щерба І.І.
Учні 10-А класу провели гру «Про бізнес і гроші для діток хороших» з учнями 5-А класу.
Мета гри: ознайомити дітей з основами економічних знань, дати уявлення про первинні економічні потреби (гроші). Формувати уявлення про те, що речі вжитку, предмети, продукти можна продавати або купувати. Учити дітей висловлювати свої думки, аналізувати ситуації. і заробляти гроші.
Умови гри:
1. На обдумування запитання дається 30 секунд.
2. При підказці з залу питання знімається, а винуватець покидає зал.
3. Кожна правильна відповідь оцінюється в І бал.
4. Переможцем стає команда, яка набрала більшу кількість балів.
|