Звіт директора
Ужгородської загальноосвітньої школи
І-ІІІ ступенів ім. В.С. Гренджі-Донського перед батьками учнів та педагогами школи
02.06.2015 року відбувся звіт директора перед батьками учнів та педагогами. Від батьківської громадськості були присутні делеговані від кожного класу члени батьківських комітетів, піклувальної ради та ради школи. Були присутні 117 батьків та 52 педагоги.
Звіт директора розпочато демонстрацією фільму знятого журналістами області телеканалом «Тиса 1» про відзначення 118-річча з дня народження В.С. Гренджі-Донського.
2014-2015 навчальний рік пройшов під знаком початку реалізації завдань визначених "Концепцією розвитку УЗОШ І-ІІІ ступенів № 6 ім. В.С. Гренджі-Донського на 2014-2018 рр.", в основі якої лежить запровадження компетентністного підходу до організації навчального процесу, формування поваги до всіх учасників навчально-виховного процесу, створення оптимальних умов для розвитку творчої особистості.
У звіті було сказано:
- у жовтні 2014 року в школі було проведено атестаційну експертизу управлінням освіти Ужгородської міської ради. За її результатами школу визнано атестованою на рівні вимог до загальної середньої освіти. Строк дії свідоцтва про атестацію до 18 листопада 2024 р.
- у 2014- 2015 н.р. в школі навчалося 985 учнів в 36 класах (школа І ступеня – 14 класів, школа ІІ-ІІІ ступенів – 22 класи). У школі працює 66 педагогів. За результатами навчальної діяльності усі учні атестовані і переведені до наступних класів.
- Із школи випущено 37 учнів одинадцятого класу, 80 дев’ятого класу та 6 екстернів, 88 учнів – початкової школи та 30 учнів ІІ-ІІІ ступеня закінчили навчальний рік «відмінно».
- Випускник 11-Б класу Потапов Семен на ЗНО з української мови (один з п’яти в області ) та біології набрав 200 балів.
- Гедеон Томас учень 10-А класу був учасником ІV етапу ВУО з інформаційних технологій.
- Випускниця 11-Б класу Тарасюк Юлія закінчила школу з «срібною медаллю».
Директор наголосив на необхідність дотримання режиму школи, зокрема, необхідно різко зменшити кількість пропусків уроків. По скільки у 2014-2015 рр. учні пропустили школу І ступеня 5549 днів, а учні
ІІ-ІІІ ступенів пропустили 11772 дні.
Із них по хворобі, відповідно:
- І ступеня – 5168 днів;
- ІІ-ІІІ ступенів – 6261 днів;
Решта пропусків з інших причин, але значна кількість без поважних.
Необхідно шукати нові форми співпраці батьків та школи задля належної мотивації навчальної діяльності учнів (зворотній зв'язок через щоденники, регулярне відвідування батьківських зборів, контакт через телефон, сайт школи).
У 2014-2015 було проведено 30 виховних позакласних та позашкільних заходів, зокрема: 4 тематичні вечори відпочинку, дві зустрічі з письменниками, урочиста посвята у першокласники, свято буквара, лінійки присвячені початку та закінченню навчального року, концерти до дня учителя та дня святого Валентина, виставки пасхальних виробів та осіннього букету, виставка-ярмарок для збору благодійних внесків в рамках акції "Від серця до серця", зустрічі з учасниками антитерористичної операції на сході України, та інші.
У 2014-2015 н. р. із бюджету міста надійшло 6090952 грн. кошторисних призначень, із спеціального фонду (власні надходження) становили 39952 грн., з них 14462 грн. – орендної плати, а решта благодійні надходження та плата за охорону корпусу №1.
За рахунок власних надходжень у 2014-2015 н. р. придбано аудіо систему для озвучення позакласних свят та заходів на суму 12 000 грн. – використано для придбання інвентаря матеріалів та обладнання на
15 000 грн. Було придбано за 2 500 грн. кольоровий принтер для роботи учнівського врядування і організації позакласної та позашкільної роботи. На оплату послуг було витрачено 3 200 грн. (забезпечення функціонування інтерактивних дошок, обслуговування оргтехніки, функціонування інтернету в режимі wi-fi), а решта витрат використовувалася для обслуговування навчально-виховного процесу (ремонт оргтехніки, придбання картриджів, паперу, тощо).
За результатами звіту директора присутні педагоги та батьки одноголосно визнали роботу керівника закладу, Кіштулинця Б.М., за звітній період задовільною. За таке рішення проголосували усі присутні, 169 чоловік.
|